Magyar Építők Blog

Az építőipart nem csupán a szigorú tények mentén lehet megközelíteni: blogunkban azt is megmutatjuk mi van a számok mögött

A nyári hőségben sem lassul az M3-as metró felújítása: elkezdték az új mozgólépcsők beépítését

web_210614_bb_dsc80801.jpg27-ből 24 mozgólépcsőt már elbontottak, több állomáson pedig már a modern utódaikat építik be - a metrófelújítás továbbra is nagy tempóban zajlik, mind az állomásokon, mind pedig az alagutakban. Míg az előbbiek munkáit a SWIETELSKY Építő Kft. kivitelezi a Nagyvárad tér és a Lehel tér között, az utóbbiakat a Swietelsky Vasúttechnika Kft. (a névegyezés ellenére két külön szervezetként működő vállalatról van szó, melyek mindketten az azonos nevű osztrák konszernt képviselik Magyarországon).dscd_0580.jpgMost testvérlapunkban részletes galériával és cikkel számoltunk be a legfrissebb hírekről a főváros legfontosabb kötöttpályás közlekedési útvonalának munkálatairól. A beruházó BKV tájékoztatása alapján közöltük, hogy, a Nagyvárad tér és Lehel tér - az eddig lezárásoktól mentes két fordulóállomás - területén is immár magasabb fokozatra váltott a munka: mind az állomásépítők, mind pedig a sínfejlesztők is dolgoznak a molinók mögött.web_210614_bb_dsc81161.jpgMíg eddig - mint posztunk elején is - a mozgólépcsők bontásáról számoltunk be, most már - mint fotóink is tanúsítják - elkezdődtek a hatalmas modern gépezetek felépítése, melyek a régi darabok helyett fogják ferdeliftekkel együtt szolgálni a fővárosiakat. Mindemellett a Deák téren is kifejezetten érdekes munkák zajlanak: az újonnan épített gyalogos alagút és a régi átvezető alagúton is dolgoznak. A részleteket és szintúgy részletes galériát itt tekinthetnek meg az érdeklődők.

img_d1449.jpg

süti beállítások módosítása