Aki arra kíváncsi, hogy hogyan épül az M3-as metró belvárosi szakaszának kilenc megállója, blogunkon és a magyarepitok.hu-n is már a projekt startja óta részletes híreket kap. Jelenleg sincsen másképp: ezúttal négy állomás munkálatainak előre haladásáról tudunk részletesen beszámolni, az azokat kivitelező SWIETELSKY Építő Kft. munkatársainak közreműködésével, testvéroldalunkon.
Eddig hét állomáson már teljesen átvette a munkaterületet a cég (ezek a Nyugati pályaudvar, az Arany János utca, a Deák Ferenc tér, a Ferenciek tere, a Kálvin tér, a Corvin-negyed és a Semmelweis Klinikák), a két végpontnál (Lehel tér, Nagyvárad tér) pedig szintén jelen vannak.
Most az akár közel 30 méter mély belvárosi állomásokon (a rekordot a Kálvin tér viszi el), az építkezés következő fázisa a peronszintre vezető lejtaknákban futó ferdelfiftek kialakítása lesz.
Aki arra lett kíváncsi, hogy ezek hogyan működnek majd és videón is akarja ezt látni, azoknak javasoljuk ezt a cikkünket (link a ferdeliftes cikkre). Aki pedig arra, hogy a szerkezetek kialakítására hogyan készülnek fel a metróépítők, annak pedig a magyarepitok.hu mai cikkét.